حسرتینن اولورم یار ، اولورم آرتیغ یوخدو دوزوم.

 

نئچه ایلدی سنه حسرت قالمیشام ،چکیب نئچه مدت قالیب اولمیب ، اولمز بو محبت.

 

ساچلاریم آغاریب اما هله سنی اونودا بیلمیرم. اوزومنن سوروشورام نیه آیردیغ سن اوزگنین اولدون منسه اوزگنین  ،

هر حالدا خوشبخت سن اول سن.

 

 

سئوگیلیم آخیر گوز یاشلاریم گویمیر دینجلا بو یارالاریم.

 

اوریمده بیر داغ کیمی سیندین ، ایندی اورییم بوش قالیب سنسیز قالیب .

 

اومودوم یارپاغ کیمی سولور سارالیر اما هله اولمیب.

 

سنسیزلیگ عذابین چکیرم نئچه ایلدی ، آخیر دردی یاندریر منی.

 

گوزومنن اوزاغ قلبیمده سنی سئویرم.

 

سئوگیلیم هر گون سنه مکتوب یازیرام ، ایر بیر گون منن سنه مکتوب گلمسه بیلکی یا من اولمیشم یادا سنه اولان سئوگیم ... هر حالدا من اولمیش اولام .

 

                                               ************************************

فارسی

 

دارم از حسرتت میمیرم یار ، می میرم دیگه توانشو ندارم.

 

چند ساله که در حسرت تو هستم ، چند مدتی گذشته مونده و نمرده و نمی میره این محبت .

 

موهام سفید شدن ولی هنوز نتونتم تو رو فراموش کنم.از خودم می پرسم چرا از هم جدا شدیم تو مال یه نفر و من مال یه

 

نفر دیگه در هر حال تو خوشبخت شو تو.

 

عزیزم جاری می شه اشک چشمام نمی زاره زخمهام مرهم پیدا کنند.

 

در درون قلبم مثل یک کوه شکستی ، حالا قلبم خالی منده ، بی تو مونده.

 

اومیدم مثل برگی زرد و شکته می شه اما هنوز نمرده .

 

عذاب بی تو بودنو چندین ساله که می کشم ، درد بزرگیه می سوزنه منو .

 

دور از چشمم در درون قلبم عاقت هستم.

 

عزیزم هر روز برای تو نامه می نویسم ، اگر یه روزی نامه ای از طرف من نیومد ، بدون که یا من مردم یا عشقی که بهت داشتم ...... در هر حال من باید مرده باشم .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهنام پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.sani-sevdim.blogsky.com

salam aga morteza khubi
kheyli delam barat tange bara un ruzai ke baham budim va alakiam ke shode bud khoshal budim
rasti in matnet kheyli ali va binazire va inam begam ke in matnet shamele manam mishe va delam kheyli tange kheyli

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد