دایان اورگیم دایان

 

دایان اورگیم دایان ، هارا گدیرسن ، داها کیمسیه اورک باغلاماق ایستیرسن ،داها کیمه اوزونو سیندرماق ایستیرسن.

داها بسدی یالواریرام . هله اونون دردی من یاندریر .

 

***

 فلک آز وروب اورییمنن ؟ سنده ورماسین اولمازمی ؟

 

سنلا آرزولاریم واریدی .آرزولاریم اورگییمده بوغولدو.

 

هله اوشاغلیغیمنان آلیشدیم آرزولاریمی اورگییمده بوغمایا.

 

گئجه لر ، اوزون گئجه لر ، سنسیز گئجه لر .

 

نئچه ایل بنان قاباغ سنی سئودیم و دردیم گلجکده داها چوخ اولسون سنده منی

 

سئومگه باشلادین ، کاش هئچ سئومییدین. کاش بو عشقین اودونو بو قدر آلیشدیرمایادین.

 

بو سئوگینین یاسین ساخلایاجایام .

 

 خوشبخت اولاسان

 

 

********************************************

فارسی

 

 

ای دل بایست

 

بایست قلبم ،کجا می ری ، باز هم می خوای عاشق کی بشی  ، باز هم می خوایی  خودتو واسه کی بشکنی .

 

دیگه بسه التماس می کنم . هنوز درد اون منو می سوزونه .

 

***

روزگار کم قلبمو شکسته ؟ تو هم نشکنی نمیشه ؟

 

با تو چه آرزوهایی داشتم . آرزوهام تو قلبم خفه شدن.

 

از بچگی عادت کردم که آرزوهامو تو قلبم خفه کنم.

 

شبها ، شبهای طولانی ، شبهای بی تو بودن .

 

چند سال قبل عاشقت شدم و در آینده دردام زیاد بشه تو هم شروع کردی به دوست

 

داشتن من کاش اصلا منو دوست نمی داشتی . کاش آتش این عشقو اینقدر زیاد شعله ور  نمی کردی.

 

داغ این عشقو نگه می دارم .

 

    خوشبخت بشی