گلایه

 سلام به تمامی دوستان

بعد از مدت نسبتا طولانی باز هم اومدم. راستش وقتی دلم می گیره updat می کنم. خیلی وقت بود که ندیده بودمش ولی امروز 

بعد از مدت طولانی تو کلاس دیدمش. نمی دونم چه جوریه که وقتی می بینمش تمام شکایت ها و گلایه های دنیا رو سرم خراب می شن.

با این حال براش آرزوی موفقیت و خوشبختی می کنم.

                               *************************************

وقتی زندگی سخت می گیرد ؛ تازه می فهمم که هنوز خیلی چیز ها هست که باید یاد بگیرم.
زیبا ترین گل...... رز سرخ است...... اما قسمتش خار است......

                                                                 

                                                          *******************************************

                                                                    وای از غم جدایی
                                                                             فکر وداع باید
                                                                              از روز آشنایی

                                                                           با من بمان همیشه

                                                                        طاقت نمانده دیگر
                                                                     باور نمی‌کنم من
                                                              شد موسم جدایی...                                 

                 ************************

امشب باران به میهمانی چشمانم آمده ...

خسته ام خسته از همه کس و همه چیز حتی از نفس کشیدن...

امروز عقربه های ساعت حادثه را برایم به تصویر کشیدند ...

                               اکنون من با خاطرات نفس گرفته ات زندگی را با آه سردی می نوازم .

 

امشب که شعله می زندم ماجرای تو
بر این سرم که سر بگذارم به پای تو
بی تاب و بی قرارم و بی واهمه ولی
جز حرف عاشقانه ندارم برای تو
امشب هزار مرتبه بی تو دلم شکست
یعنی هزار مرتبه مردم برای تو
من راضی ام به این همه دوری ولی عزیز
راضی ترم به اینکه ببینم رضای تو
حالا درخت و جاده به راهت نشسته اند
حالا سکوت و سایه پر است از صدای تو

...sani chok ozleyorom

نظرات 11 + ارسال نظر
میثم یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.Yardem.tk

یار دبستانی من / با من و همراه منی / چوب الف بر سر ما / بقض من و آه منی/ هک شده اسم من و تو / رو تن این تخته سیاه / ترکه بیداد و ستم / مونده هنوز رو تن ما / دشت بی فرهنگی ما / هرزه تمام علفاش / خوب اگه خوب / بد اگه بد / مرده دلای آدماش / دست من و تو باید این / پرده ها رو پاره کنه / کی می تونه جز من و تو / درد ما رو چاره کنه

--- مرسی از این چیزهای خوبی که نوشتی --
به زودی می بینمت

مریم یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:56 ب.ظ http://bito-hargez.blogsky.com

کار ما شاید این است که در افسون گل سرخ شناور باشیم
موفق باشی وبلاگ قشنگی داری

سلام .
خوب هستین . ممنون که به لاگ من سر زدین.
البته لاگ من به پای لاگ شما نمی رسه.
براتون آرزوی خوشبختی می کنم.
در پناه حق

سولماز یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام دوست گلم
خوشحالم که دوباره آپ کردی پیش منم بیا
چک یاشا

سلام.
خوب هستین.
ممنون که به لاگ من سر زدین.
امیدوارم که تو تمام مراحل زندگیتون موفق باشین و براتون آرزوی خوشبختی می کنم.
در پناه حق

گل رز سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.loveroz.blogsky.com

سلام دوست...برادر...اصلان خود من...شاید هم از نوع بهترش
خوب بود مچکر
فعلان.......

صمد سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام پسر دایی
هر
موقع دلم تنگ میشه به وبلاگه تو سر میزنم
راستش تو واسه من میدونی حکم چیرو داری
حکم دلی که ...
ولش کن .دوست دارم همینو بگم بسه

سولماز شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:54 ق.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام مرتضی گلم
وظیفه بود
sana yina muhtacim kavoran o colarda soosuz gibi
sana yina muhtacim anamim o simsicak kucagi gibi
آهنگ قشنگیه از gokhan ozen
موفق باشی

خانم مهندس شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ب.ظ http://engineer-girl.blogsky.com

سلام مرتضی جان
خیلی خوشحال شدم که به وب لاگم سر زدی

دوستی اتفاق است
و جدایی قانون .

نازنین مریم شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:32 ب.ظ http://nazaninmaryam.blogfa.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب باشه
راستش رو بخواین اگه گلایه ای باشه باید از خودتون باشه نه از روزگار آخه شکایت از خودتون بکنید که به حرف دلتون گوش نمی دید و شجاعت کمی دارید چی کار به روزگار دارید این خیلی مهمه که آدم به حرف دلش گوش بده فقط باید شجاع باشید ببخشید که اینگونه نظر دادم
به امید دیدار
همیشه شاد باشید

فرید یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:07 ق.ظ http://pashew.mihanblog.com

سلام مرتضی جان
بازم قشنگ و عالی بود به ما سر بزنید
خوشحال می شم موفق باشی

قاراباغ دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:58 ق.ظ http://www.qarabaq.azerblog.com

منیم عزیز دیلداشیم مرتتضا بئی سلام
هر واختینیز خیر اولسون
ساغ اول کی بیزه باش وورموشدون
اللرین آغریماسین
آما بیر بالاجا گیلئی ده بیله ییزدن واریم ایدی
او دا بو کی وئبلاگینیزدا هدچ بیر کلمه تورکی سوز تاپا بیلمه دیم
فیکر ائیله میسینیز کی اوز آنا دیلینیزه یازساز یاخشی اولار؟
بویوردوغونوز کیمین بیله ییزه بیر ایمیل وورموشام
هر امریز اولسا خیدمتینیزده یم
ساغ قال
آللاهین آمانیندا

سلام منیم عزیز و حورمتلی قارداشیم.
چوخ سویندیم کی منه باش وردون.
منده سنین کیمی آذربایجان اوریمده و آلاهدان ترک خالقنین باشی اوجلیغین ایسترم و انا دیلیمی چوخ سورم.
سن منیم وبلاگیمون ارشیوینه باش ور.
ترک دیلینده گوزل سوزلر یازمیشام.
اگر سنون الینده انا دیلیمیزده گوزل بیر شعرون اولسا منه گوندر.
هللیگ

مسلم پرتوی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:01 ب.ظ

وبلاگ شما متضی جان جالب است.
من از شما می خواهم در مورد دانشجویان واحد پارس اباد گزارش نوشته ومنعکس کنید .
تا تقدیم احترام دوست همیشگیت مسلم پرتوی ساکن جعفراباد مغان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد