آکلیمدا بیر تک سن بیر تک سن وارسن

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

sevom blog

شبی غمگین ، شبی بارانی و سرد مرا در غربت فردا رها کرد دلم در حسرت دیدار او ماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد



                    

اورییم سنده گدی

**********************************

چه سخت است  اینکه مردی رو به دل غم باشد اما اشک نتواند
       
           دلش را درد جانسوزی بسوزاند ولیکن گریه نتواند


.............................................................................................................
  
                            


 ترکی                       


                                اورگ سوزلری


سنن سونرا...

بیلمیرم هاردان باشلییم. هانکی دردیمی دییم.سنسیزلیگیمی نجه سویلیم.


اینان سنی سنن چوخ سوردیم.سنین ایچین حاضریدیم هر نیمنن و

هر کسیمنن گچم، اینان جانمناندا گچردیم.


گورسن آرزوما یتیشجیم،گورسن سنین یانیندا نفس چکه بیلجییم.


سن گدنن سورا اورییمین گوللری سولوب.


سن گدنن سورا گونلریم تک و سنسیز گچیر.


سون آرزوم بویوک آلاهدان بوییدیکی سنی گلین پالتاریندا اوز

یانیمدا گورم سن گلین پالتارین گیدین اما اوزگسینن.


من سنی اوز ینی گونلریمدا بیر یولداش گوروردوم اما سن...


منیم سنن آرزولاریم واریدی اما سن.....


چوخ چالیشدیم بو سوزلری یازاندا آغلامیم. اما اینان الیه بیلمدیم.

چوخ چالیشدیم سنن سورا ینی بیر حایات و ینی بیر سوگی باشلیام

اما اینان الیه بیلمدیم.

 

بیلیرم بو سوزلر هانمسی بوشدی دای سن گدین سنه الریم چاتماز.


سن گدین ارییم سنده گدی،اورییمی قایتار منه سنه یالواررام.


الله سنی خوشبخت السین.

...............................................................

                  
فارسی

                                    
                                            حرفهای دل

بعد از تو...


نمی دونم از کجا شروع کنم .کدوم دردمو بگم.بی تو بودنمو

چجوری بیان کنم.


باور کن تو رو بیشتر از خودت دوست داشتم.به خاطر تو حاضر

بودم از همه چی و هر کس بگذرم،باور کن از جون خودم هم می

گذشتم.


یعنی به آرزوم می رسم.یعنی کنار تو می تونم نفس بکشم.


بعد از رفتن تو گلهای دلم پژمرده شده اند.


بعد از رفتن تو روزهام تنها و بدون تو موندن.


آخرین آرزوم از خدای بزرگ این بود که تو رو تو لباس عروس

پیش خودم ببینم،ولی تو لباس عروس پوشیدی ولی در کنار دیگری.


من تو رو در آینده خودم به عنوان یک دوست می دیدم ولی تو.....


من با تو چه آرزوهایی که نداشتم...


خیلی سعی کردم وقتی این متنها رو می نویسم گریه نکنم ولی باور

کن نتونستم


خیلی سعی کردم بعد از تو یه زندگی دوباره و یه عشق جدید پیدا

کنم ولی باور کن نتونستم.

 

میدونم تمام این حرفها بیهوده است،دیگه تو رفتی و دستام بهت نمی رسه.


تو رفتی و با رفتنت قلبم با تو رفت،بهت الماس می کنم ،قلبمو بهم برگردون.



خدا تو رو خوشبخت کنه.  

 

.....................................................................................................................
        
                                   

 

  آیرلیغ                                                      جدایی

یواسیز گوشلارتک در به در اولدوم           (مثل پرنده های بیپناه اواره شدم)

یازان بله یازدی تالییمیزی                      (اونی که سرنوشت ما رو نوشته اینجوری خواسته)

سنه چوخ یالواردیم آییرما بیزی               (خیلی التماس کردم ما رو از هم جدا نکن)

آیردین آلاهیم ایردین بیزی                      (جدا کردی ما رو از هم خدایا)

ینه آیرلیغین یلری اسدی                      (باز هم بادهای جدایی شروع به وزیدن کردند)

فلک یامان یردن یولاری کسدی              (روزگار از بد جایی راهها رو بست)

گوز یاشیم هچ نیی قایتارماز گری           (اشک چشمام هیچ چیزی رو بر نمی گردونه)

آغلاما گوزلریم اغلاما بسدی                 (گریه نکن چشمام بسه دیگه)

او گدی گریه دونماز بیر داها                  (اون رفت و دیگه برنمی گرده)

گدی ایرلیغا یامان تلسدی                   (رفت و واسه جدایی خیلی عجله کرد)

آیرلیغ هر نیین سونی دیل کی            (جدایی که پایان همه چیز نیست)

آغلاما گوزلریم اغلاما بسدی              (گریه نکن چشمام بسه دیگه)



......................................................................................
دان اولدوز ایستر چیخا گوز یالوارو چیخما     او چیخماسادا اولدوزومون یوخدی چیخاری

عشقین کی قراریندا وفا اولمیاجاغمیش        بیلمم کی طبیعت نیه گویمیش بو قراری

.............................................................................................................

در غرون رفتن تو لحظه هایم را شکستم       زیر بارون جدایی با خیال تو نشستم

بی تنها گریه کردم تو شبای بی ستاره           انتظارت رو کشیدم تا که بر گردی دوباره

پشت شیشه روزوشبها دل به بارون می سپارم      من برای گریه هایم اشکهامو کم می یارم 

انتظار با تو بودن منو از پا در می آره       د ترس از این دارم  که بی تو تا ابد چشمام  بباره
 

.....................................................................................................
 

هر که در سینه دلی داشت            ز دلداری داشت


دل نفرین شده ما                         که تنهاست هنوز


گر چه رختی که برم                     حسرت روی تو برم

            
              در این خانه به امید تو باز است هنوز


رویه سر دری خونه                    گلهای یاس بهاری


یادته ازم گرفتی                         گفتی باز به یادگاری


پایه دفترت گذاشتی                    اسممو زیرش نوشتی


گفتی تا آخر عمرت                  اونا رو نگه می داری


عمریه رو سر دریمون            گل یاس می یاد و میره

  
            
اما هیچکس تو دل من جاتو هیچوقت نمی گیره

 

..............................................

                            
 

بغض گریه تویه چشمام           حرفای در تویه دستام


چجوری باید بگم من               بی تو دنیا رو نمی خوام


زده آتیش به وجودم                غم دور از تو نشونم


من که پیش مرگ تو بودم         تو گرفنی منو از من


جز محبت من چه کردم            که شدی دشمن جونم


تارو پودمو سوزوند               آتشی که کردی روشن


وقتی من غریب و تنها            بی تو مجنونم و رسوا


تو بیا ای نازنینم                    به تو خو کرده نفسهام


فاصله بین من و تو                شده اندازه دنیا


تو بیا ای نازنینم                 تو امید بده به فردام

..............................................................................................

 

برای  زنده بودنم آخرین دلیلم باش،زیرا به تو محتاجم ،چون روزگار بر

                        خلاف ارزوهایم گذشت.

................................................................................

 

دلم گرفت از آسمون                     هم از زمین هم از زمون

ای روزگار لعنتی                          تلخ بهت هر چی بگم


من به زمین و آسمون                     دست رفاقت نمی دم


امشب از اون شباست که دل           دوباره دیوونه بشه


تو مستی و بی خبری                    اسیر میخونه بشه


امشب از اون شباست که من          دلم می خواد داد بزنم


تو شهر این غریبه ها                    دردم و فریاد بزنم


از این همه دربه دری                  تو قلب من قیامته


چه فایده داره زندگی                    بی انتهای طاقته


از این همه دربه دری                 دلم گرفته جون من


به یاد من نمی رسه                       خدای آسمون من

...........................................................................................
                   
                                 

با شکلات شروع شد

با شکلات شروع شد . من یک شکلات گذاشتم توی دستش و او نیز یک شکلات

گذاشت توی دستم

سرم را بالا کردم، سرش را بالا کرد

نگاهش کردم، نگاهم کرد

خندیدم، خندید

گفت:دوستیم ؟

 گفتم:  دوستِ دوست 

گفت : تا کجا ؟

گفتم:مگر دوستی «تا» دارد

گفت : راست می گویی ، پس تا مرگ

خندیدم و گفتم: «دوستی« تا» نداره

گفت: باشد پس تا بعد از مرگ

گفتم : نه نه دوستی «تا» ندارد

گفت :  قبول، پس تا روز قیامت، تا روز آخرت، تا بهشت، تا جهنم، تا ابد

گفتم: دوستی من « تا» ندارد

نگاهش کردم نگاهم کرد .

.........................................................................

                       
             
     سیلمه اورییمنن اونون آدینی

................................................................................
           
دوستان شرح پریشانی من گوش کنید           داستان غم پنهانی من گوش کنید

قصه بی سرو سامانی من گوش کنید            گفتگوی من و حیرانی من گوش کنید

روزگاری من و دل ساکن کویی بودیم             ساکن کوی بت عربده جویی بودیم

عقل و دین باخته دیوانه رویی بودیم                بسته سلسله سلسله مویی بودیم

کس در آن بین به غیر از من و دلبند نبود          یک گرفتار به غیر از من و دلبند نبود

نرگس غم زنه اش هیچ بیمار نداشت               سنبل پر شکنش هیچ گرفتار نداشت

اینهمه  مشتری و گرمی بازار نداشت            یوسفی بود ولی هیچ گرفتار نداشت

اول آنکس که خریدارشدش من بودم               باعث گرمی بازار شدش من بودم


...............................................................................................................

       لحظه وداعمون اون روز تماشایی بود         تو سکوت هر دو فریاد بی فردایی بود

      آه سینه سوز تو  هق هق گریه های من      لحظه سرودن سرود تنهایی بود

         بغض راه نفسم رو بسته بود                       بین ما حلقه اجب نشسته بود

           جمله هیچ وقت فراموشم نکن                        تو دلا شکسته بود

     
  یادمه خوب یادمه واسه آخرین نگاهمون واسه آخرین کلاممون گریه فرصت نمی داد

...............................................................................................................
                                        
   
     گناهیم تکجه سنی
سومگدی

...........................................................................................................

     گورسن  اونون یانیندا نفس چکه بیلجیم

...................................................................................

                        
 سلام به همه

واسه تنوع هم که شده می خوام یه ذره درباره امراه ایپک خواننده محبوب من تووبلاگ


چیزی بنویسم البته با اجازه همه شما

باور کنین اگه شما هم چند تا از ترانه هاشو گوش بدین خوشتون می یاد. 

 

                          
         
               بیوگرافی ((Emrah ipek))

امراه
در سال 1971 در شهرستان دیاربکر به دنیا آمد . در 1.5سالگی پس از فقدان پدرش توسط

مادرش در مدرسه ابتدایی شهرستان گولمان ثبت نام کرد.

در مدرسه موسیقی صدای او به سرعت توسط استادش کشف شد. در همین اثنا اولین کاست

اماتوری خود را تهیه کرد به طوری که پس از پایان دوره متوسطه در شهرستان دیاربکر تعداد 4


کاست و ویدیو از خود بجا گذاشت. این کاست و ویدیوها در دیاربکر توجه زیادی به خود جلب کرد.

در این حین از دنیای موسیقی آماتور به موسیقی حرفه ای راه پیدا کرد.

امراه کوچک در سال1984 اولین کاست حرفه ای خود ( agam agam & Gülum) را در

استانبول ارائه داد.

در سال 1985 آلبوم معروف خود( yarali ) که بسیار مورد توجه قرار گرفت را تهیه کرد. در

سالهای
1986 و
1987 آلبوم ( bِynu bükuklar) و ( ayrilamam ) را با رکورد فوق

العاده به بازار عرضه کرد.

در سال 1990 شروع به تکثیر آلبوم های کلاسیک خود کرد.

امراه تا کنون در طول 20 سال مجموعا" 18 البوم موسیقی بی نظیر از خود بجا گذاشته است.

همزمان با ارائه آلبومهای خود از ماراتن کنسرت در داخل و خارج از کشور نیز جا نماند. طوری

که کنسرتهای او تماما" پر از تماشاچی بود.( و هست). در سال
1994 برای اولین بار در ترکیه

یک هنرمند ترک توانست استادیوم
50000
نفری را پر کند. خواننده امراه علاوه بر کنسرتهای

داخلی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله آلمان -
آمریکا -استرالیا -آذربایجان -بلژیک -هلند -

یونان- یوگسلاوی - دانمارک - قرقیزستان
و... کنسرت های زیادی اجرا کرد. در سال
2001
در

فستیوال ((
ستاره های عصر
)) جایزه گرفت. در این فستیوال ازسوی دیگر کشورهای جهان هم به

عنوان ستاره موسیقی جایزه دریافت کرد.

امراه علاوه بر کار موسیقی به کار بازیگری هم پرداخت به طوریکه 20 فیلم و 3 سریال و در

مجموع
43
قسمت بازی کرد.

فیلمهایش در سینما ها و سریالهایش در بسیاری از تلویزیون های داخلی به نمایش در آمد.

در سال 1997 با فروش کلیپ معروف خو د ( بیزیم چجوکلار)(Bizim اocuklar) (بچه های

ما)
آن را وقف بچه های سرطانی کرد. آخرین آلبوم خواننده محبوب در دهم ماه Temmuz سال


2004
 برابر بیست و یکم تیر خودمون با نام Kusursuzsun
به بازار آمد.



...........................................................................................


امراه این ترانه رو مثل همیشه با احساس خاصی خونده و از آهنگ های سنگین خواننده ا ست 
  
اگه بتونم فراموش کنم
                                                               Unutabilsem
جزئی از احساسات منی                                                        Hislerimdesin

آرزوی منی
                                                                      
 Özlemimdesin

تو در اوقات تلخ و شیرین منی                          Sen acı sen tatlı günlerimdesin

اگه فراموش کردن آسون باشه                                            Unutmak kolay olsa

من خیلی وقت پیشها فراموش میکردم                                      çoktan 
unuturdum
اگه بی خیال شدن آسون بود                                           Böş vermek kolay olsa

خودمو تسلی می دادم                                                       kendimi avuturdum

فواید بی فایده و ممکن ها غیر ممکن شده     Faydalar faydasız imkanlar imkansız

در این شبهای طولانی ساعتها بی زمان شده اند Uzayan gecelerda saatler zamansız

آه هر کاری می کنم که بتونم از این حالت خارج بشم         Ah ne yapsam ne yapsam kurtulabilsem

هر کاری می کنم که بتونم به دلم آرامش بدم       Ne yapsam gönlümu avutabilsem

خودمو فراموش کردم وفراموش هم شدم               Kendimi unuttum unutuldumda

اگه بتونم تو رو مثل خودم فراموش کنم               Bir seni benim gibi unutabilsem

اگه نه حداقل یه روزی توی راهی به وصولت برسم        Hiç olmazsa yolda bir gün kavuşabilsem


.................................................

                درد کشیده ام      Belalım Benim
  •  
  •  
  • شهامت قرارگیری بر سر راهت رو ندارم  Yoluna çıkmaya cesaretim yok
  •  
  • هر حالتت من رو از راهت بر میگردونه  Her halin yolundan dondurur beni
  •  
  • شهامت نگاه کردن به تو رو ندارم Şöyle bir bakmaya cesaretim yok
  •  
  • نسیمی که از جانب تو می وزد آتش منو خاموش میکنه Rüzgarin alevsız söndürur beni
  •  
  • هر چه می کنم نمی تونم راهم رو پیدا کنم Nasıl etsem bir yolumu bulamıyorum
  •  
  • تو رو در کس دیگه ای جستجو نمی کنم Seni bir başkasindan soramiyorum
  •  
  • هر کاری می کنم نمی تونم تو رو از درونم دور کنم Ne yapsam içimden atamiyorum
  •  
  • حسرت عشقت داره منو می کشه Aşkin hasretinde öldürur beni
  •  
  • بلا کش منم رنج دیده منم Belalım benim belalım benim
  •  
  • آه که تنها محرم دل منم Ah bu gönlüme helalım benim
  •  
  • نمی تونم از این درد و عصیانت رهایی پیدا کنم Kurtulamam derdinden günahlarindan
  •  
  • تمام گناهش گردن من که تباه شده منم Günahlari böynuma hebalım benim
  •  
  • بی علاج موندم رهایی ندارم Çaresız kalmişam çıkar yolum yok
  •  
  • بدون تو هیچ امیدی برای زندگی ندارم Sensız yaşamaya hiç umudum yok
  •  
  • به دردش دچار شدم و یه روز بی دردهم ندارم Derdine duşmuşum dertsız günum yok
  •  
  • حسرت و دوری داره من رو از بین می بره Hasret uzağinda öldürur
    beni
    ..................................................................................................
    فقط تو در ذهنمی Aklimda bir tek sen varsin
                               

    مدت زیادی به بیهودگی گذشت Uzun zaman geçdi kollarım böm böş

    تو نیستی که اوقات با نشاطی داشته باشم Yanimda değilsin günlerim sarhöş

    مدت زیادی به بیهودگی گذشت Uzun zaman geçdi kollarım böm böş

    تو نیستی که دل پر نشاطی داشته باشم Yanimda değilsin yüreğim sarhöş

    تنها تو تنها تو در ذهن منی Aklimda bir tek sen bir tek sen varsin

    بیا ای تنها چاره من به فریادم برس Gel artik tekçarem feryatima kuş

    تحمل این فراق بسیار مشکله Dayanmak çok zormuş bu ayrılığa

    چه چیزی آرامش دهنده این تنهایی است ؟ İskan nedıyor yalniziğima

    تنها تو تنها تو در ذهن منی Aklimda bir tek sen bir tek sen varsin

    نمی تونم تحمل کنم چی میشه که متوجه بشی Katlanamiyorum neolur anla

    باور کن بدون تو هیچ چیزی حل و فصل نمیشه Çözüm değil inan sensız hiç bir şey

    بدون تو روزهایم بیهوده بدون تو همه چیز پوچه Anlamsız günlerim anlamsız her şey

    تنها تو تنها تو در ذهن منی Aklimda bir tek sen bir tek sen varsin

    بدون تو چاره ای ندارم همه چیز بی علاجه Sensiz çare değil çaresız her şey

    ...........................................................................

    من تو رو در دلم ثبت کردم Ben Seni Yüregime Yazdim

    دورازتو زندگی کردن خیلی سخته
    Çök zor sendan ayri yasamak

    تو دنیا سخت ترین رنج باید همین باشه Hayatda ki enzor aci bu olsa gerek

    خیلی سخته بی تو بودن  Sensizlik üstume bir çig gibi çoktu

    کمک کن چی میشه من راهی ندارم Yardim et neolur çaresizim ben

    تو درکم نمی کنی Sen beni anlayamazsin

    من تو رو در دلم ثبت کردم Ben seni yuregime yazdim

    اگه در دوردست ها هم که باشی Çök uzaklarda olsanda

    من تو رو درون خودم زنده نگه میدارم Yasatirim bende ki seni

    اگه تو نباشی نمیشه Sen olmasan olmaz

    در نبود تو زندگی نمی گذره Sen olmadan yasanmaz

    .......................................................................

     ترانه: در تنگناها هستم

    Acilardayim
    Seslendiren:
    Emrah خواننده: امراه

                                   در تنگناها
    هستم
              

     

    Yalvarırım gitme dur dur dinleالتماس می کنم نرو بایست بایست، گوش کن

    Ben sensiz yaşayamam kiمن بی تو که نمی تونم زندگی کنم

    Hani sen benimdinکجاست اون وقتی که تو متعلق به من بودی

    Sen herşeyimdin تو همه چیزم بودی

    Sensizlik kahreder yaşayamam kiبی تو بودن موجب نابودی منه ، نمی تونم که زنده بمونم

    Ellerim tutmaz ki sensiz بی تو دستانم که حس نداره

    Gözlerim görmez ki sensiz بی تو چشمانم که نمی بینه

    Şimdiden başladı dertler acılardayımاز حالا رنجها شروع شده،در تنگناها به سر می برم

    Bu ömür geçmez ki sensiz بی تو این عمر که نمی گذره

    Bu gönül durmaz ki sensiz بی تو ابن دل که آروم نمی گیره

    Gitmeden yıkıldı dünyam acılardayım از رفتنت دنیام ویران شده،در تنگناها به سرمیبرم

    Ölesiye seven şu kalbimi این قلبم رو که تا پای جون بهت علاقه داره

    Ne olur kırıpta gitme چی میشه رها نکن و نرو

    Varlığın ödüldür وجودت پاداشیه

    Yokluğun keder نبودنت غمه

    Küçücük dünyamı yıkıpda gitme دنیای خیلی کوچیک منو با رفتنت خراب نکن

    Ellerim tutmaz ki sensiz بی تو دستانم که حس نداره

    Gözlerim görmez ki sensiz بی تو چشمانم که نمی بینه

    Şimdiden başladı dertler acılardayım از حالا رنجها شروع شده،در تنگناها به سرمیبرم

    Bu ömür geçmez ki sensiz بی تو این عمر که نمی گذره

    Bu gönül durmaz ki sensiz بی تو ابن دل که آروم نمی گیره

     

    Gitmeden yıkıldı dünyam acılardayım از رفتنت دنیام ویران شده،در تنگناها به سرمیبرم


    .....................................................................

          Çiseler gözyaşım                اشکهام نم نم می بارند

    Karışır dalgalara                   
    از پیوستن به هم امواجی تشکیل میدهند

    Bu şehir sonum olur            
    این شهر سرانجام من خواهد بود 
      
    Ben sensiz kalınca                   
    وقتی که من بی تو بمونم 
     
     Kanım kurudu dilim tutuldu
           خون در بدنم خشک شده زبونم گرفته

    Sanki bu dünya başıma yıkıldı       
    گویی این دنیا بر سرم ویران شده

    Kanım kurudu dilim tutuldu         
    خون در بدنم خشک شده زبونم گرفته

    Verdiğin o güller çoktan kurudu
    گلهایی که داده بودی خیلی وقته خشک شده

    Gün biter sabah olmaz
                        وز تموم میشه و صبح نخواهد شد

      Hayalin başucumda
                             خیالت بر سرم 

      Yatağım darağacım
                            بسترم چوبه دار

    Yanımda yoksun ya
                        وقتی که پیشم نباشی


    Beklerim bin ümitle 
                        منتظر میشم با هزار امید

    Unutmam seni asla
                    اصلا" فراموشت نخواهم کرد 

    Razıyım herşeyinen
                   به همه چیز راضی ام

    Öldüren sevda olsan
              حتی اگه عشق کشنده ای باشی


    İsmini anarım
                       اسمت رو یاد می کنم

    Gizlice ağlarım
                      و پنهانی گریه می کنم

    Bu çile ömür boyu               
    این چله عمر رو

    Sürecek sanırım              
    تمام شده می پندارم

    Şair : Emrah İpekشاعر : امراه ایپک

    .......................................................................................
    İhtiyaci Var نیاز داره



    Korkmuyorum ölmekten..
    از مرگ نمی ترسم

    Korkum sensiz yaşamak ، از زندگی بدون تو می ترسم

    Zor geliyor her güne
    خیلی سخته که هر روز

    Hasretinle başlamak رو با حسرتت شروع کنم

    Kavu
    şmak istiyorum وصول تو رو می خوام

    Her an sana kavuşmak هر لحظه وصولت رو

    Zor geliyor birtanem
    خیلی دشواره عزیزم

    Yokluguna alişmak عادت کردن به نبودت


    Ç
    areyse aşkima..seninle ölmek چارۀ عشقم با تو مردنه

    Korkmadan seninle ölmek isterim
    از ترس ، با تو مردن رو می خوام

    Seninle ya
    şamak..seninle gülmek با تو زندگی کردن رو،با تو خندیدن رو
    Hayati seninle sevmek isterim
    دوست داشتن زندگی رو با تو می خوام


    Ihtiyaci var..ihtiyaci var
    نیاز داره... نیاز داره

    Ruhumun sevgine ihtiyaci var
    روحم به محبتت نیاز داره

    Ş
    u gençlik ömrümün..Bi çare gönlümün این جوانی من، دل بیچارۀ من

    Sana her günümün..ihtiyaci var..
    هر روزم به تو نیاز داره

    Vurulsa da yüregim اگه دلم نابود هم بشه

    Kanim akmaz hasretten خونم جاری نخواهد شد، چونکه اشتیاق تو رو داره

    Ç
    ürümez ki bedenim جسمم نخواهد پوسید

    Sana hasret gitmekten چونکه آرزوی تو رو داره

    Ariya bal olurum
    عسل میشم برای زنبور

    Mezarimda çiçekten بر سر مزارم از گل

    Konarim yar tenine
    میشینم بر تن یار

    Korkmam tekrar ölmekten.. از دوباره مردن نمی ترسم

     

    Müzik : Emrah

    ....................................................................................
      

    HAYDİ ŞİMDİ عجله کن ، الان


     Sözlerin vardı onca yollardan bana ulaşan حرفهایی داری از این همه راههایی که به من رسیده

    Özledim sözlerini şimdi gel دلتنگ حرفهاتم ، بیا

    Gözlerin vardı en buruk anda gönlümü ısıtan چشمانی داری که در پیچیده ترین لحظه باعث دلگرمیم میشه

    Özledim gözlerini şimdi gel دلتنگ چشمانتم ،بیا

    Bekliyorum seni çok özlüyorum انتظار میکشم ، خیلی دلتنگتم

    Sensiz geçmiyor ki hiç günler بی تو که هیچ روزی سپری نمیشه

    İstiyorum seni çok seviyorum آرزوت رو دارم ، خیلی بهت علاقه دارم

    Canımsın sen benim artık gel تو جان منی ، دیگه بیا

    Haydi şimdi gel sensiz olamam ki عجله کن ، الان بیا که نمی تونم بی تو باشم

    Haydi şimdi gel yalnız kalamam ki عجله کن ، الان بیا که نمی تونم تنها بمونم

    Haydi şimdi gel kollarına al beni عجله کن ، الان بیا و منو در آغوشت بگیر

    Şimdi gel ah şimdi gel الان بیا آه الان بیا

    Ellerin vardı sımsıcak ellerimi tutan دستان پرحرارتی داری که دستهامو می گیری

    Özledim ellerini şimdi gel دلتنگ دستانتم ، بیا

    Yüreğin vardı benim için çarpan deli yüreğin قلبی داری که به خاطر من می تپه دل دیوانه ات

    Özledim aşkını şimdi gel دلتنگ عشقتم ، الان بیا


    .......................................................................
                                

     اسم تو برای من مقد سه  تا نفس تو سینه پرپر می زنه


    ......................................................................................................................


    بیلیرم گلن دیرسن                        (میدونم نمی آیی)

    گوزلیرم ینه سنی                           (باز هم منتظرت می مونم)

    اوزگنین  اولساندا  تانریم                 (مال دیگری بشی خدا)

    چوخ گورمسین منه سنی                  (منو به تو زیادی نبینه)

    کوسمرم گلدین گلمدین     (ناراحت نمی شم تو اومدی یا نیومدی)

    سن گدین من کی اولمدیم                 (تو رفتی من که نمردم)

    حیف گتیره بیلمدیم سوگی آدلی دینه سنی      (حیف که نتونستم تو رو به دینی به
    اسم عشق بیارم)
    ........................................
            
              شکستمو شکستم از اینکه بی تو هستم

    .............................................................

     امروز دلم خیلی گرفته .واقعیتش هر وقت اونو می بینم دلم می گیره .

    نمی دونم این وضع تا کی ادامه خواهد داشت.

    از کسایی که وبلاگ من خوندن اگه میتونن به من کمکی بکنن.باور کننین خیلی دلم

    می خواد از این حالت خلاص بشم.منتظر نظرات شمام.

    در پناه حق

    ..........................................................................
      
                            
           بمیرد روزگار با تمام خاطراتش 

    ...................................

       روزی از من پرسید مرا بیشتر دوست داری یا زندگیت را؟؟؟؟

       پاسخ دادم زندگیم را.

      او رفت و دیگر بر نگشت و ندانست که تمام زندگی من او بود
    .

    .............................................................
        Emile
     
    emrah_da@yahoo.com 
    .......................................................

    اگه می خوایین اوقات خوبی داشته باشین با این آید یها در ارتباط باشین

    (باور کنین ضرر نمی کنین)

    kral_akademi_lahijan

    barooni_sa

    apadana_77

    emrah596

    m_boy77

    varia452