باور ندارم بی من رفتی؟؟!!

نیمه شب بود و تو در خاطر من چون هرشب

ره خواب بر چشم ترم می بستی

در خیال من و اندیشه من بودی تو

نه همین شب همه شبها هستی

خاطرت آرام به اندیشه من می آید

همره خاطر تو بغض و غرن * می آید

همه شب حال من این است

نه این شب تنها

همه بی تابی و شب بیداری

گونه تر کردنها

تو کدامین شب از این حال دلم با خبری ؟

تو چه دانی که چه سان میگذرد ؟

لحظه ها ، ثانیه ها ، بی تو سرکردن ها

کاش میدانستی .....

کاش میدانستی شوق دیدار تو در سر دارم

کاش میدانستم .....

کاش میدانستم که اگر باز بگویم با تو

از تو چه پاسخ دارم

کاش میدانستی ....

کاش میدانستی که به اندازه این فاصله ها

من از این فاصله ها بیزارم

کاش میدانستم ....

کاش میدانستم که چه در سر داری

چیست برهان دمی لطف و دمی آزارم

کاش میدانستی کاش میدانستم

چه بگویم با تو ؟

چه بگویم از تو ؟

به که گویم جز تو ؟

چه بگویم با تو ؟

تو که هر قصه من میدانی

چه بگویم با تو ؟

تو که احوال پریشان مرا میدانی

چه بگویم از تو ؟

نشود گفت همه جور تو در یک دفتر

چه بگویم از تو ؟

که چه کرد شمع به پروانه ؟!!

نه ....... از آن هم بدتر

به که گویم جز تو ؟

همه لب تر کرده ز پیمانه شب

مست خوابند همه

این همه مست کجا هوش شنیدن دارد

به که گویم جز تو ؟

من در این خلوت تاریک در این بند اطاق

این همه دیوار کجا گوش شنیدن دارد

نشد این تا ز سر لطف شبی

سوی من آیی و

بر من نظر تازه کنی

نشد آن تا ز سر بخت شبی

همچو گم کرده رهی

از سر کویم گذری

چو نه ای لطف تو داری ، نه من آن اقبال

شوق دیدار تو را ............

چه امید عبثی ، آرزوئی چه محال
 
 

نظرات 8 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:45 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام . متشکرم از اینکه به وبلاگ حرم دل سر زدید . مطلب زیبایی نوشتین . موفق باشید . خدا نگهدار

بهناز چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام....خسته نباشید نماز روزه هاتون قبول حق....

سینا چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.loveroz.blogsky.com

سلام
بابا ای ول خوب بود

سینا چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.loveroz.blogsky.com

سلام
خوبه بابا ممنونم این آهنگ خوبه

س... یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.loveroz.blogsky.com

سلام با با ای ...

نازنین پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:10 ب.ظ

وبلاگ خیلی خوببیه امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق باشید

بهنام جمعه 11 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:12 ق.ظ http://www.sani-sevdim.blogsky.com

سلام آقا مرتضی
متنت خیلی دلنشین بود

علی پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام خسته نباشی داری رو وبلاگت کار می کنی اگر مشکلی نیست برام پورت بفرست متشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد