به احترام او...

ترکی

 

آلاهیم حاقیم اولماسادا قوی دانیشیم اورییم بوشالسین.

هر شیی قادر سنسن اوزون وردون اوزون آلدین.

بیر اونا شکر ادیرم کی هر نه وردون اونلارا دوزمیه صبردا وردین اما داها صبریمدا منی ....

سئوگیلیم سن یاشاماسیندا من سنی اوز سئوگیمدا یاشادیرام چونکی منی یاشاداندا سنون سئوگیندیر.

نقدر آجی اولسادا ، نقدر چتین اولسادا سنی گونی گونن چوخ سئویرم ،چونکی هر شئی سنینله باشلادیم اولانه قدردا سنینله دادام ادجک.

 

..............................

 

فارسی

 

 

خدایا اگه حق هم نداشته باشم بزار حرف بزنم دلم خالی بشه.

تو به همه چیز قادر هستی خودت دادی خودت گرفتی.

تنها به یه چیز شکر می کنم که هر چی دادی واسه تحمل اونا صبر هم دادی اما دیگه صبرم هم منو....

عزیزم اگه تو زندگی هم نکنی من تو رو در عشق خودم زنده نگه می دارم چونکه سبب زنده بودنم عشق توست.

هر چه قدر که تلخ باشه ، هر چقدر سخت باشه تو رو بیشتر از هر روز دوستت می دارم ، واسه اینکه همه چیزو با تو شروع کردم و تا زمان مرگم هم با تو ادامه خواهد داشت.