حسرتینن اولورم یار ، اولورم آرتیغ یوخدو دوزوم.

 

نئچه ایلدی سنه حسرت قالمیشام ،چکیب نئچه مدت قالیب اولمیب ، اولمز بو محبت.

 

ساچلاریم آغاریب اما هله سنی اونودا بیلمیرم. اوزومنن سوروشورام نیه آیردیغ سن اوزگنین اولدون منسه اوزگنین  ،

هر حالدا خوشبخت سن اول سن.

 

 

سئوگیلیم آخیر گوز یاشلاریم گویمیر دینجلا بو یارالاریم.

 

اوریمده بیر داغ کیمی سیندین ، ایندی اورییم بوش قالیب سنسیز قالیب .

 

اومودوم یارپاغ کیمی سولور سارالیر اما هله اولمیب.

 

سنسیزلیگ عذابین چکیرم نئچه ایلدی ، آخیر دردی یاندریر منی.

 

گوزومنن اوزاغ قلبیمده سنی سئویرم.

 

سئوگیلیم هر گون سنه مکتوب یازیرام ، ایر بیر گون منن سنه مکتوب گلمسه بیلکی یا من اولمیشم یادا سنه اولان سئوگیم ... هر حالدا من اولمیش اولام .

 

                                               ************************************

فارسی

 

دارم از حسرتت میمیرم یار ، می میرم دیگه توانشو ندارم.

 

چند ساله که در حسرت تو هستم ، چند مدتی گذشته مونده و نمرده و نمی میره این محبت .

 

موهام سفید شدن ولی هنوز نتونتم تو رو فراموش کنم.از خودم می پرسم چرا از هم جدا شدیم تو مال یه نفر و من مال یه

 

نفر دیگه در هر حال تو خوشبخت شو تو.

 

عزیزم جاری می شه اشک چشمام نمی زاره زخمهام مرهم پیدا کنند.

 

در درون قلبم مثل یک کوه شکستی ، حالا قلبم خالی منده ، بی تو مونده.

 

اومیدم مثل برگی زرد و شکته می شه اما هنوز نمرده .

 

عذاب بی تو بودنو چندین ساله که می کشم ، درد بزرگیه می سوزنه منو .

 

دور از چشمم در درون قلبم عاقت هستم.

 

عزیزم هر روز برای تو نامه می نویسم ، اگر یه روزی نامه ای از طرف من نیومد ، بدون که یا من مردم یا عشقی که بهت داشتم ...... در هر حال من باید مرده باشم .