خزان

                                                                              

                                                                       

                                    به احترام او.................

یکی در مرگِ شقایق
 
یکی در فصل خزان
 و هر بار تو به من زندگانی بخشیدی! تو مهربانانه به من عاطفه بخشیدی!
 تو به من گفتی بمان
 و من ماندم!


 *مـــــاندم!*
 من ماندم که با تو بروم به سر قله احساس .
که قدم بزنیم در کوچه بن بست شکوه
 خالی از شک ...خالی از ترس ...خالی ازبیم*

 

 

 *من گاه با خود می گویم:
 که چرا بین من و تو اینهمه فاصله است
 اینهمه دوری راه...
 اینهمه سختی هجر
.. که جدائیم چرا؟ ..*

*روزهایی  که بی  تو  می گذرد  ... گرچه  با  یاد  توست  ثانیه هاش  
  
آرزو  باز میکشد  فریاد...  در کنار  تو  می گذشت  ای کاش  ..!*            

 

 

سلام به همه عزیزان             

 

 امیدوارم که از این متن ترکی که ترجمش رو هم نوشتم خوشتون بیاد . 

 

 

 

حاسرت

 

گد ، گده بیلدیون قدر گد. بوتون یولار سنون اولسون . اما اونوتماکی منیم کیمی کیمسه

 

سنی سئوا بیلمز ،اوغروندا اولا بیلمز ، منیم اچیمدسن بوتون عومروما قادر ، بوتون

 

ثانیه لر سنون فکرین منیم خایالیمدا و قلبیمده دیر . بو اوریم سنه گورا  ورور سنه گورا

 

چارپیر و سنین ایچین یاشاییر.

 

نقدر اوزاقلاردا اولساندا سنی بوتون زامانلار ایچیمده یاشاداریم.

 

کاش بیلیردون سنه گورا نلر چکمیشم نجور یاشامیشام ، بونو یالنیز تانریم بیلر .

 

بو سئودا هئچ بیر زامان بیتمز ، منی زنجیرلره باغلاسالاردا ، زامانی دایاندیرسالاردا ،

 

تورپاغادا گویسالار بو سئودا بیتمز.

 

سوگیلیم اینان سنسیز نفس چکنمیرم . تک داوام ادنمرم . منیم گوزلریم همیشه یولاردادی

 

سنین اچین چوخ داریخمیشام.

 

سوگیلیم اینان زور گلیر سنن آیری یاشاماق ، یوخلوغونا آلیشماق ، وفاسیز یولارا باخیب

 

یانیب آلیشماغ.

 

سنه یالواریرام بنی آرتیغ آغلاتما بنی سنسیز بنی یالنیز براکما.

 

اولومنن گورخمازدیم، اما سنسیزلیگدن گورخواردیم و اودا باشیما گلدی ، اینان زور گلیر هر گونومی سنون

 

حاسرتینله باشلایام.

 

بیلمیرم دسم دوزا بیلرسن اوریمین دردلرین و سنسیز گجه لریم نجور گچیب. بیلرم

 

دسم اوریین قان آغلیار.

 

اینان بنیم ان بویوک یمینیم و یاشاماق سببیمسن. سنن سونرا من قالمیشم و اومودسوز

 

خاطرالاریم.

 

بیر ان سنی دوشنمدن اینان چوخ زور گلیر بو یارا اوقدر دریندی کی بو سوگیدن گورتولا بیلمیرم

 

سنسیز یاشاماق نیه بنزر ، سنسیز حایات نیه بنزر . سویله سنی نجور اونودوم .

 

سنه ایچین بیر سوگی اولیر ، سنین ایچین بیر اورگ جان ورر . من سنسیز همیشه

 

امودسوزوم ،  بن سنسیز ....

 

سنله ایک دافا آشکی ، سئودایی تانیدیم . سن آشدین گوزلریمی هر شیی سنده گوردوم اما..

 

سنن آیرلیلماق منه چوخ زور گلیر سنه اویله باغلیام کی حاسرتین بنی اولدورور.

 

گجلر ، اوزون گجلر ، سنسیز گجلر .........

 

نفسیمسن هر آن اچیمدسین سنه احتیاجیم وار. ایر دونیایا بیر داها گلسیدیم ینه سنی سوردیم. 

 

اینان سنسیز گونلریم گچمیر. سنی جانیمنان چوک سومیشدیم، اما سن اورییمی یاکیب گدین.

 

آشکیمین چاره سی ، سنی سومگ ، سنون حاسرتینله یاشاماق و سنین حاسرتینله اولمگدی.

 

داغلاری دومان آلاندا ، یادیما سنی سالاندا ، گوزلریم یولاردا قالاندا...

 

                         بنیم سون سوزوم : سنسیز بو عومری ایستمیرم

                                         

                                            *******************

فارسی

                                                      

                                                    حسرت

 

برو هر چه قدر که می تونی برو . همه جاده ها مال تو .اما  فراموش نکن

 

هیچکس نمی تونه مثل من عاشقت باشه ، به خاطر تت  بمیره . همیشه و همه عمر در قلب

 

من جای داری ، قلبم واسه خاطر تو میزنه و زنده ست . همه ثانیه ها فکر و خیال تو در ذهن و قلبمه.

 

 هر چه قدر هم که از من دور باشی تو رو همیشه تو قلبم زنده نگه می دارم.

 

کاش می دونستی واسه خاطر تو چه ها که نکشیدم ، چه جوری زنگی کردم ، اینو فقط

 

خدامی دونه..

 

این عشق هیچ وقت تموم نمیشه ، اگه به زنجیرم بکشن ، اگه زمانو متوقف کنن و اگه منو

 

تو خاک قرار بدن  این عشق تموم نمیشه.

 

عزیزم باور کن نمی تونم بدون تو نفس بکشم .  تنهایی نمی تونم ادامه بدم . همیشه چشم 

 

به راهت می مونم ، خیلی دلتنگ تو هستم.

 

عزیزم باور کن خیلی سخته دور از تو زندگی کردن ، به نبودنت عادت کردن ، نگاه کردن

 

به جاده های بی وفا و سوختن ساختن.

 

از مرگ نمی ترسیدم از بی تو موندن می ترسیدم و اون هم به سرم اومد . باور کن  خیلی سخته هر روزمو با

 

حسرت تو شروع کنم.

 

نمی دونم اگه بگم می تونی تحمل کنی  دردها و زخمهای دلمو و شبهایی رو که بی تو چه

 

جور گذروندم ، می دونم اگه بگم قلبت خون گریه می کنه .

 

باور کن بزرگترین سوگند و اطمینان قلبی من و باعث زنده بودنم تو هستی . بعد از تو من

 

موندم و خاطره های ناامید.

 

یه لحظه فکر نکردن به تو باور کن خیلی سخته . این زخم آنقدر عمیقه که  نمی تونم از

 

این عشق رهایی پیدا کنم.

 

بی تو زندگی کردن به چه چیزی شباهت داره بگو تو رو چه جوری فراموش کتم .

 

به خاطر تو یک عشق داره می میره ، یه قلبی داری جون میده . من بی تو همیشه نا امیدم

 

من بی تو ...

 

برای اولین بارعشق رو با تو شناختم، تو چشمامو باز کردی همه چیزو در تو دیدم  ولی ..

 

 

جدا شدن از تو برام سخته آنقدر بهت وابسته هستم که حسرتت داره منو می کشه.

 

شبها ، شبهای داراز ، شبهای بی تو بودن..........

 

تو نفس من در درونم هستی همیشه بهت احتیاج دارم .اگه یک بار دیگه به دنیا می اومدم باز هم عاشقت می

 

شدم .

 

 بی تو روزهام نمی گذره تو روبیشتر از جونم دوست داشتم ولی تو قلبمو ...........

 

 چاره عشقم ، عاشقت بودن ، در حسرت تو زندگی کردن ، و در حسرت تو مردن .

 

وقتی مه کوهها رو فرا می گیره ، تو رو به یادم می ندازه ، چشمام به جاده ها می مونه....

 

                                     حرف آخر من : بی تو این عمرونمی خوام

 

 

 

(تو رو تا قیامت دوست خواهم داشت )sani mahshara kadar sevajaeem

سلام به همه

دلم بد جوری بهونشو می گیره .همیشه روزهای جمعه حال من اینجوریه. چون روزهای جمعه باهم تو یه کلاس هستیم.

در هر حال یادش همیشه تو اعماق قلبمه و خاطره و یاد اونو از من فقط مرگ می تونه بگیره .

 امیدوارم که خوشبخت بشه

 

 

  kiyamat kopajakmesh kopsun
donya yekelajakmesh yikilsin

ban onu seveyorum belajayim gediyur
gedarkan son bi soz son vadayi asirgeyor
keyamat kopajakmesh kopsun

 
 
امشب نوشته هایم بوی تو می دهد باز
 
با نام تو کلامم شعری است مثل آواز
 
هر شب ترانه هایی از عشق می سرایم
 
امشب ترانه هایم با گریه گشته دمساز
 
آخر نسیم نامت آویخت در کلامم
 
امشب نوای آواز بوی تو می دهد باز!...
 
 
*********************************************
 
 
در نبود بال و پرهایی که رسم پروازند سقوط تکراری است
 
ای پرندهء مهربان
 
برای حرمت پرواز
 
حتی اگر می توانی
 
آسمانت را عوض کن