با آمدنش شوری

در من به وجود آورد وصف نشدنی


اما............

او می رود رفتنی که پر از دلهره بازگشت است


او می رود با یک خداحافظی کوتاه


دلم شور می زند برایش نگران بود موقع رفتن


نمی داند نمی دانم کی باز می گردد


چشم به راه او به جاده هستم

تا بازگردد بازگردد


او می رود و مرا تنها رها می کند


رفتنی که بازگشتش مبهم است


آخرین کلام تنها مواظب خودت باش بود


موقع رفتن حسی داشت


حسی غریب و همیشه آشنای انتظار


به یادش هستم و می مانم تا بازگردد

او می رود.....................

کی باز می گردد نه من می دانم نه او


او رفت و مرا با کوله باری از غم وتنهایی و انتظار به جا گذاشت
.

اورفت چه کسی می داند که چه هنگام باز می گردد

چشم به راه او می مانم تا روز وصال

نظرات 6 + ارسال نظر
شراره پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.asberoyaha.blogsky.com

سلام اوللللل من اول شدم ...........وبت خیلی باحاله مطالبتم قشنگه ........موفق باشی ........یا حق

میثم پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:48 ب.ظ

yasha

سولماز یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:22 ق.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام
واقعا عالی بود
seni seve seve cok seve seve seviyorum
تقدیم به عشقم محسن

شراره دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.asberoyaha.blogsky.com

سلام ممون که پیشم اومدی ......یا حق

سلامت پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:56 ب.ظ

٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪
سلام. داداش عزیزم . به خدا دلم برات یه ذره شده . منتظر اومدنت هستم .
به خانواده ات هم سلام برسون .
متن وبلاگت عالی بود .
٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪

مارال پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:20 ب.ظ

salam.webloge ghashangi darin.ishalla movafagh bashin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد