سلام به تمامی عزیزان

این متن با این که قبلا تو وبلاگم بود ولی باز هم به اصرار بعضی از دوستان تو لاگ گذاشتم.

نوشته هایی که می خونین حرفای دلمه(امیدوارم که خوشتون بیاد)

به زبان ترکی هست ولی ترجمش روهم زیرش نوشتم.

                                                                          
ترکی

                                          سن گدنن سورا

بیلمیرم هاردان باشلییم.هانکی دردیمی دییم.سنسیزلیگیمی نجه سویلیم.

اینان سنی سنن چوخ سودیم.سنین ایچین حاضریدیم هر نیمنن و هر کسیمنن گچم.
اینان جانمناندا گچردیم.

سن گدنن سورا اورییمین گوللری سولوب.گونللریم تک و سنسیز گچیر.

آخ کی سنن نه آرزولاریم واریدی اما  اما سن...

بو یوک آلاهدان سون آرزوم بو ییدی کی سنی گلین پالتاریندا اوز یانیمدا گورم سن گلین پالنارین گیدون اما اوزگسینن.

چوخ چالشدیم سنن سورا ینی بیر حایات ینی بیر سوگی باشلیام اما چوخ زور گلدی.

چوخ چالشدیم بو سوزلری یازاندا آغلامیام اما ...

سنین یروی اورییمده هچکس دولدارا بیلمز.

سنون عشقون منیم سینمده نفس چکینجت قالاجاق.

بیلیرم بو سوزلر هانمسی بوشدی دای سن گدون سنه الریم چاتماز.

سن گدون اورییم سنده گدی ءاورییمی قایتار منه سنه یالواررام.

                                                           
                                                                آلاه سنی خوشبخت السین


...................................................................................................

فارسی
                                           بعد از رفتن تو
نمی دونم از کجا شروع کنم.کدوم دردمو بگم.بی تو بودنمو چجوری بیان کنم.

باورکن تو رو بیشتر از خودت دوست داشتم.حاضر بودم  به خاطر تو از همه چیز و همه کس
خودم بگذرم باور کن  از جون خودم هم می گذشتم.

بعد ازفتن تو گلهای دلم پژمرده شدن.روزهام تنها و بدون تو می گذرن.

آخ که با تو چه آرزوهایی داشتم.اما تو...

آخرین آرزوم از خدا این بود که تو رو تو لباس عروس پیش خودم ببینم تو لباس عروس پوشیدی ولی در کنار دیگری.

خیلی سعی کردم بعد از تو یک زندگی و عشق دوباره رو شروع کنم اما خیلی سخت بود.

خیلی سعی کردم وقتی این متنها رو می نویسم گریه نکنم ولی...

هیچکس نمی تونه جای تو رو تو قلبم پر کنه.

عشقت تو سینه من تا وقتی که نفس می کشم می مونه.

می دونم همه این حرفها همش بیهودست دیگه تو رفتی و دستام بهت نمی رسه.

تو رفتی و قلبمو با خودت بردی التماس می کنم قلبمو به من برگردون.


                                                   خدا تو رو خوشبخت کنه

   
    

نظرات 8 + ارسال نظر
بیر غریب یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:46 ب.ظ

چوخ قشنگی دی.....موفق اولاسان....یا علی

تایماز سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.tansu.blogfa.com

منین له اوز دردینده شریه بول
یاشا کی منه باش ووردون
گوزلیم بنی تک گویما

سولماز چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام مرتضی گلم
عالی بود مثل همیشه
به پوست و استخوان ادم میشینه

تورکچو چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:08 ق.ظ http://turkcu.blogspot.com/

سلام منیم وبلاگیما دا باش وورون
تانری تورکچونو قوروسون

دوست پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:00 ب.ظ http://yaddashtamblogsky.com

سلام
چوخ قشنگی دی.
وبلاگ شما خیلی عالی است.موفق باشید.من خواهشی داشتم.من زیاد از وبلاگ نویسی نمی دانم،و برای خود وبلاگ ساده ای را طراحی کردم که بلد نیستم ان را گسترش بدهم مثلا وبلاگ شما را چگونه به ان لینک بدهم ویا قالبش را تتظیم کنم لطفا از سورسی که استفاده می کنید کمی توضیح بدهید.و لطفا مرا اری نمائید.

شکوفه سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:43 ب.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام .. دلم برای اینجا تنگه چون خیلی وقته نیومدم .. خیلی قشنگ بود .. زخم دلم تازه کردی .. منم همیشه واسه کسی که عاشقش بودم و از دست دادم دعا میکنم که خوشبخت بشه .. مهم اینکه کسایی که دوست داریم خوشبخت بشن چه با ما چه با دیگران .. مهم نیست ما بسوزیم .. در پناه حق

مهدی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:40 ب.ظ http://veb /email

سلام من مهدی ادیم من تورکی چوخدان دی دانیشما رام من یستر م کی بیری منن دا نیشا منیم آیدیم ساده ـ را‌‌‌ز دی خودا ها فیز

یه همزبون شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:16 ق.ظ

خیلی قشنگ بود و دلنشین .هوای دل من را هم بارونی کردید.با قسمت نمیشه جنگید.دلتو به دریا بزن مرد.ما خدا رو داریم........... یه وقتایی باید همه چیو بسپری به باد تا ببرتشون!!! مولا یارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد