سلام به همه دوستان

این متنو از لاگ یکی از دوستان برداشتم(البته قبلش ازش اجازه گرفتم).باور کنین وقتی خوندمش
قلبم تند تند می زد.


بــــــی  تــــــو
   ( ***  SANSIZ ***
)

                       بی تو طوفانزده دشت جنونم،صید افتاده به خونم

     تو چسان می گذری غافل از اندوه درونم

     بی من از کوچه گذر کردی و رفتی

     بی من از شهر سفر کردی و رفتی

                                      قطره ای اشک درخشید به چشمان سیاهم

                                     تا خم کوچه بدنبال تو لغزید نگاهم

                                     تو ندیدی...........

                                     نگهت هیچ نیفتاد به راهی که گذشتی

     در خانه چو بستم ،دگر از پای نشستم

     گوئیا زلزله آمد ، گوئیا خانه فرو ریخت سر من

     بی تو من در همه شهر غریبم

     بی تو ،کس نشنود از این دل بشکسته صدایی

     بر نخیزد دگر از مرغک پر بسته نوایی

                                 تو همه شعر و سرودی، تو همه بود و نبودی

                                چه گریزی زبر من،که زکویت نگریزم

                                گر بمیرم زغم دل ، با تو هرگز نستیزم

     من و یک لحظه جدایی ؟ نتوانم ، نتوانم

                         بی تو من زنده نمانم.......

نظرات 1 + ارسال نظر
شکوفه سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:07 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام .. ممنون که به وبلاگم سر زیدن .. شما هم وبلاگ عالی دارین .. در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد