سلام به همه

امیدوارم که از وبلاگ من خوشتون بیاد (البته می دونم خیلی اشکال داره).

می دونین من تاشش ماه پیش اصلا نمی دونستم وبلاگ چیه .

عاشق یه نفر بودم که حاضر بودم براش جونمو هم بدم (البته الان هم همین حس رو دارم).

حتما خیلی از شماها در فراغ رفتن یه نفر سوختین.می دونم خیلی سخته (بزرگترین ضربه تو زندگی).

وقتی رفت .دلخوشی و امیدم به زندگیم رفت.همه عمرم رفت.همه غرور و کسی که فکر می کردم می تونم به اون تکیه کنم رفت.

امیدوارم که خوشبخت بشه

باور کنین به نظر من وبلاگ بهترین جایی که آدمایی مثل من می تونن حرف دلشونو بزنن.


.......................................................................


قشنگترین سوغاتیه غبار پیراهن تو عمر دوباره منه موندنو بوییدن تو

دست کبوترای عشق واسه کی دونه بپاشه مگه تن من می تونه بدون تو زنده باشه

نه من تو رو واسه خودم نه از سرهوس می خوام عمر دوباره منی تو رو واسه
نفس می خوام

نظرات 1 + ارسال نظر
سلامت جمعه 3 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.sansiz.blogsky.com

سلام دوست عزیزم .
وبلاگت خیلی عالیه . خصوصا آهنگش که از امراه است.
در این دنیا ٬ هر گلی با خاک ... هر زندگی با مرگ ... هر بدی با خوبی پیوند دارد ...

پس چگونه ممکن است بین دو قلب عاشق نشانه ی مهر و محبت نباشد ؟ .........

و این پیوند ٬ همانند نقشی که برروی سنگ نقش بسته شده است ٬ بر روی قلب

همه ی انسانها باقی می ماند و از هر کلمه پایدارتر است .....

*******

خدایا ! از تو مال و دولت و شو کت نمی خواهم ...

فقط به لطف کرمت به من آرامش خاطر عطا کن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد